torstai 22. marraskuuta 2012

Kiitollinen / Thankful

Tanaan taalla vietetaan Kiitospaivaa. Mina olen kiitollinen kahdesta tyttaresta, joita rakastan niin paljon kuin rakkautta tassa maailmassa on. Olen kiitollinen miehesta, joka seisoo rinnallani, niin yla- kuin alamaessa, tukien minua ja joka rakasaa minua sellaisena kuin olen. Olen kiitollinen siita, etta olemme yhdessa. Olen kiitollinen, etta olemme kaikki terveita (flunssia ei lasketa ;P). Olen kiitollinen siita, etta minulla on edes muutama ystava, jotka ovat pysyneet elamassani vaikka valimatka onkin laittoman pitka.

Today we celebrate Thanksgiving here. I'm thankful for two daughters who I love as much as there is love in this world. I'm thankful for a husband who stands beside me in ups and downs, supporting me and who loves me as I am. I'm thankful for that we all are together. I'm thankful for us all being healthy (not counting colds ;-P). I'm also thankful that I have at least few friends who have stayed in my life even though distance between us is illegally long.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti